کاربرد ربات یاسکاوا

اولین سوالی که در تهیه یک ربات یاسکاوا و یا در حالت کلی، یک ربات صنعتی باید به آن پاسخ داد این است که «ربات را برای چه کاربردی نیاز دارید؟» به عبارت دیگر، می‌خواهید ربات شما چه کاری انجام دهد؟

کاربردهای رایج برای رباتیک شامل مواردی همچون بسته‌بندی، مونتاژ، پلتایزینگ، بسته‌بندی، برش، شکل‌دهی، جوشکاری، رنگ آمیزی و موارد دیگر است.

سول مهم دیگر این است: «اهداف اتوماسیون شما چیست؟»

اتوماسیون در صنایع به منظور فرایندهای تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک، برای بهبود کیفیت، افزایش سرعت، افزایش توان عملیاتی، کاهش نیروی کار، حرکت به سمت تولید ناب و اطمینان از ایمنی یا ارگونومی استفاده می‌شود.

GP Series

مزایای ربات‌های صنعتی یاسکاوا

افزایش بهره‌وری

افزایش بهره وری یکی از کلیدهای داشتن یک عملیات کارآمد در تولید است که یکی دیگر از مزایای اتوماسیون با ربات‌های Yaskawa است.

چند کاربرد همزمان

قابلیت‌های چندکاربردی ربات‌های موتومان، مزیت اتوماسیون انعطاف پذیر را در اختیار دارندگان این ربات‌ها قرار می‌دهد.

قابل اطمینان

ربات‌های یاسکاوا، با بیش از 40 سال تجربه در زمینه رباتیک صنعتی، دارای کیفیت و دقت بالایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا بهره‌وری و انعطاف‌پذیری خود را در تولید افزایش دهید.

جهت ارتباط با کارشناسان قسمت ربات شرکت نیرونوین، خرید ربات یاسکاوا و دریافت مشاوره رایگان…

با ما تماس بگیرید

راهنمای خرید و انتخاب ربات یاسکاوا

در صورتی که برای خرید و انتخاب ربات یاسکاوا نیاز به کسب اطلاعات دارید، همکاران ما مطلبی در این زمینه برای شما آماده کرده‌اند و در این مقاله، می‌توانید به اختصار در رابطه با هر یک از انواع ربات‌ها و ربات‌های دست دوم مطالعه نمایید و سپس با دانش بیشتری، تصمیم به خرید بگیرید.

GP Series