واحد بازرگانی و فروش واحد بازرگانی فعاليت های خود را با اهداف و وظايفی به شرح زير به انجام می رساند:

  • هدف

    مديريت كليه اموری كه به شناسايی ، نگهداری و توسعه مشتريان سودآور و اعتلای نام و نشان تجاری شركت می انجامد ، هدف مديريت بازاريابی و بازرگانی است.
     

    اهم وظايف

    - شناسايی بازارهای هدف بالقوه شركت و جمع آوری اطلاعات مربوطه.
    - برنامه‎ريزی و انجام كليه فعاليت‎های ترويج و توسعه فروش مانند تبليغات، شركت در نمايشگاه ها، برگزاری سمينارها و استفاده از ساير ابزارها
    جهت معرفی شركت و جلب مشتريان بالقوه .
    - بررسی و تحليل موقعيت بازار از ديدگاه قيمت گذاری و تصميم سازی جهت تعيين استراتژی قيمت گذاری .
    - زمينه سازی عقد قرارداد فروش با مشتريان در راستای تامين نيازها و خواسته های طرفين .
    - تهيه و ارائه گزارشات تحليلی و آماری از چگونگی انجام فعاليتهای مربوطه .
    - مديريت بانک اطلاعات مشتريان .
    - انجام هرگونه اقدام لازم درجهت حفظ و اعتلای نام و نشان تجاری شرکت .

    اکنون شرکت نيرو نوين با برخورداری از متخصصان و کارشناسان مجرب در عرصه های مختلف فروش ، آموزش ، پروژه و تعمیرات تخصصی می تواند پاسخگوی مناسبی برای نيازهای صنعتی کشور باشد.

    اميد است با عنايت پروردگار و همکاری و همياری شما سروران گرامی ، بيش از پيش در خدمتگذاری به صنعت کشور گام برداريم.

این واحد با ارائه بهترین و تخصصی ترین مشاوره جهت انتخاب و تهیه انواع محصولات توسط تیم حرفه ای فروش درحال ارائه خدمات می باشد.
 

 

نیرو نوین در شبکه های اجتماعی